петък, ноември 13, 2026
15.8 C
София

Предложение: Минималната работна заплата да бъде 1213 лв.

Минималната работна заплата ще бъде 1213 лв. (620,20 евро) от 1 януари 2026 г. Размерът ѝ ще се повиши с 12,6% или със 136 лв. спрямо сегашната ѝ стойност. Това предвижда подготвеният от Министерството на труда и социалната политика (МТСП) проект на постановление на Министерския съвет, който е публикуван за обществено обсъждане, предаде Нова телевизия.

От 1 януари 2026 г. минималната почасова работна заплата ще бъде 7,31 лв. (3,74 евро).

Горещи новини

Илияна Йотова заминава за Камбоджа за срещата на върха на Франкофонията

Президентът Илияна Йотова заминава на посещение в Камбоджа, където...

Глобиха търговска верига във Варна с 30 000 евро след падане на дете от площадка

Комисията за защита на потребителите (КЗП) наложи максималната санкция...

Буря отнесе покриви и блокира транспорта в Истанбул

Силни югозападни ветрове нанесоха сериозни щети в Истанбул, като...

Теми

Илияна Йотова заминава за Камбоджа за срещата на върха на Франкофонията

Президентът Илияна Йотова заминава на посещение в Камбоджа, където...

Глобиха търговска верига във Варна с 30 000 евро след падане на дете от площадка

Комисията за защита на потребителите (КЗП) наложи максималната санкция...

Буря отнесе покриви и блокира транспорта в Истанбул

Силни югозападни ветрове нанесоха сериозни щети в Истанбул, като...

Международна операция срещу тъмната мрежа завърши с 354 ареста

Общо 354 души са арестувани при мащабна международна полицейска...

Студен фронт носи рязко застудяване, дъжд и гръмотевици в събота

Студен атмосферен фронт ще премине през България в събота,...

Кола блъсна и уби 75-годишен пешеходец във Варна

75-годишен мъж загина, след като беше блъснат от лек...

Други публикации

Популярни категории